Contact Info / Websites

Actually not back :\

2009-12-28 02:52:38 by NewgroundsDummie
Updated

test
test1
shooting test
shooting test2
drunk 133t
1337test
shotgunaxetest

Edit:Ok, so the christmas movie isnt coming out :( it seems weird that if i make it on febuary :s and submit it in march or april kinda weird of a santa movie in april or march.

Edit:my mouse broke :( no animate.
Edit:I got anew 1 now, took quicker then i expect

Edit: i just relived i signed up here on madness day 07, lol
Edit: holy shit, this actually came out good.

Actually not back :\


Comments

You must be logged in to comment on this post.


ClatformClatform

2010-01-07 07:41:24

FUCK YEAH!!!


Crazymonkey154Crazymonkey154

2010-01-08 18:58:06

Well, good luck with whatever your late x-mas thing may be! And when do you plan to work on Jebus kills 2?

NewgroundsDummie responds:

I don't even have any clue. I already know, Deadlyalliance And Deadmadnessrising are put off for good now. But i gotta assload to do, collab parts too. See whatever gets done first though.


rorychallyrorychally

2010-01-10 06:49:43

madness is incredibly hard to keep inspired for. you need to have will power as strong as an ox.


Rabid-Monkey101Rabid-Monkey101

2010-01-10 10:36:55

Thanks for the youtube vid about walking.


Crazymonkey154Crazymonkey154

2010-01-14 22:17:43

Really good test! But why didn't you add a victim?

NewgroundsDummie responds:

practicing recoil and guns, im gonna add some sword tests, There gonna have people getting killed :D


armydanywolfarmydanywolf

2010-01-17 14:40:30

its fucking great! :D!!!!!!!!!


nggangsterpimpnggangsterpimp

2010-01-17 14:49:06

"Now on to Nggangsterpimp's collab part...Happy?? lolz."

YAY!


Thingthingdude200Thingthingdude200

2010-01-19 16:21:39

good. lol. could you see this page plz?
http://thingthingdude200.newgrounds.c om/


ClatformClatform

2010-01-31 02:26:18

LOOOOOOOOOOOL thats wud i call drunk X3

NewgroundsDummie responds:

lulylawlzinater


Crazymonkey154Crazymonkey154

2010-01-31 18:02:17

You continue to improve. The drunk A.T.P. agent was LOL.

NewgroundsDummie responds:

he had too much vodka and miller light


Gir0Gir0

2010-02-05 05:19:56

join my collab please


TOXlCITYTOXlCITY

2010-02-05 22:49:26

My only complaints are that they move kinda stiff, and 2nd being in test 1, his hand is stretched out way too far.

But god, man, you're improving fast.


TimedOutTimedOut

2010-02-08 03:41:47

hai mai friend ur animating skills are so cool so i wish when i get better and start my own collab i want you to be in it if you don't mind


Crazymonkey154Crazymonkey154

2010-02-13 17:29:45

1337 test was pretty good..... keep it up!

NewgroundsDummie responds:

I would if i wasn't the laziest piece of shit on newgrounds XP


DriftLV1DriftLV1

2010-02-14 18:29:09

First test was good, the others need improvement.


1337-Dawg1337-Dawg

2010-02-25 22:41:58

the most disturbing thing about your animations are the feet movement/ walking. just to let you know, fix it :) tests arent bad


ttaisawesomettaisawesome

2010-02-27 14:15:12

like teh shotgun/axe test
oh ya and new post J


Dark-Energy-KnucklesDark-Energy-Knuckles

2011-06-17 02:26:20

Hot teen masturbating on cam.

Download here: http://cashload.org/5fcdf00e

She starts crying at the end.